Eventy firmowe

Mardi Gras jest absolutnie wyjątkowym miejscem, w doskonałej lokalizacji – samym centrum miasta. Wyróżnia się luksusowym wystrojem, profesjonalną obsługą, świetną muzyką oraz bogatą ofertą baru. Kompleksowo organizujemy eventy firmowe Gliwice. Do dyspozycji oferujemy w pełni klimatyzowany lokal wyposażony w 2 bary, liczne stoliki i loże, przestronny dancefloor, scenę na podwyższeniu, ekskluzywny VIP room, a także palarnię oraz szatnię. Na 400 m2 możemy pomieścić do 300 osób. Gwarantujemy 190 miejsc siedzących. W sezonie letnim udostępniamy również ogródek. Wynająć można cały lokal lub mniejsze sale na spotkania w węższym gronie.

Posiadamy ogromne doświadczenie w przygotowaniu eventów firmowych w Gliwicach. Potrafimy zapewnić odpowiednie warunki i stworzyć stosowną oprawę zgodnie z wizją gości. Kompleksowo obsługujemy catering, przygotowujemy zimny stół i bufet kawowy, a także zapewniamy profesjonalne usługi barmańskie. Zawsze staramy się jak najlepiej spełnić oczekiwania naszych gości. Przygotowujemy wydarzenia o różnym charakterze – od oficjalnych spotkań biznesowych do luźniejszych imprez integracyjnych.

Organizacja eventów firmowych w Mardi Gras

Tym, co wyróżnia Mardi Gras, jest absolutnie profesjonalna organizacja eventów firmowych. Zawsze przygotowujemy koncepcję wydarzenia w pełni zgodnie z potrzebami naszych gości. Zapewniamy oryginalną, ekskluzywną aranżację przestrzeni oraz dekorację stołów, w zależności od charakteru imprezy. Dysponujemy wyposażeniem, które świetnie sprawdza się nie tylko na after party, ale też podczas bardziej oficjalnych spotkań czy nawet prezentacji. Oświetlenie LED oraz wiele telewizorów umożliwia dostosowanie przestrzeni do komunikacji danej marki czy firmy.


Kompleksowo zajmujemy się organizacją eventów firmowych w najróżniejszej formie. Na życzenie gości przygotowujemy dodatkowe atrakcje. Obsługujemy nagłośnienie, oświetlenie itp. Komponujemy indywidualne menu, a także zapewniamy duży wybór świetnej jakości alkoholi. Wystawiamy zimny bufet oraz barek kawowy. Dbamy o przyjazną, bezpieczną atmosferę.


Wykwalifikowana obsługa profesjonalnie zajmuje się wszystkimi uczestnikami. Całe wydarzenie może zostać uwiecznione przez naszego utalentowanego fotografa – wykonujemy profesjonalne relacje zdjęciowe i wideo. Gościliśmy już reprezentantów wielu znanych firm.

Jeśli szukasz ekskluzywnego, ciekawego miejsca zajmującego się organizacją eventów firmowych w Gliwicach, koniecznie wybierz Mardi Gras! Zapoznaj się z naszą ofertą i obejrzyj nasze wnętrza. Skontaktuj się z nami, by ustalić wszystkie szczegóły!

Dla naszych gości oferujemy

SPRAWDŹ CO MOŻEMY ZAOFEROWAĆ CI PODCZAS EVENTU FIRMOWEGO!


  • Koncepcję eventu w pełni dostosowanego do Państwa potrzeb
  • Wynajęcia całego klubu jak i możliwość wynajęcia jednej lub kilku z naszych sal pod mniejsze spotkanie firmowe
  • Oryginalną aranżację przestrzeni i dekorację stołów uzależnioną od charakteru uroczystości
  • Dzięki oświetleniu LED oraz 9 telewizorów jesteśmy w stanie przygotować przestrzeń zgodnie z komunikacją danej marki lub pokazu
  • Indywidualne menu
  • Duży wybór win i alkoholi
  • Bufet kawowy (kawa, herbata, soki, woda mineralna, ciasto
  • Zimny bufet w postaci szwedzkiego stołu
  • Pełną obsługę kelnerską
  • Obsługę techniczną: nagłośnienie, oświetlenie
  • Letni ogródek
  • Lokalizację w ścisłym centrum Gliwic
  • Fotograf, relacje video z imprezy
  • Parking
A oprócz tego:


ORGANIZUJEMY TAKŻE

Nasi klienci:

Organizacja eventów firmowych Gliwice

W Mardi Gras organizacja eventów firmowych Gliwice jest przyjemnością. Sprawnie, profesjonalnie i oryginalnie przygotowujemy rozmaite imprezy. Pomożemy dobrze wypaść na prezentacji nowego produktu czy spotkaniu z nowym inwestorem. Zapewniamy również świetną atmosferę podczas integracji, np. wigilii pracowniczej. Zawsze dbamy o to, by oprawa muzyczna, menu, wybór alkoholi oraz aranżacja wnętrza były idealnie dostosowane. Potrafimy idealnie połączyć nawet te bardziej oficjalne, eleganckie okazje z dobrą zabawą i miłą atmosferą.